Filip Pągowski, autor znaku, wychował się w domu założyciela tzw. polskiej szkoły plakatu (jego rodzicami byli: Henryk Tomaszewski i malarka Teresa Pągowska). Można więc powiedzieć, że jego prace są naturalnym przedłużeniem myśli o grafice ojca, która w rękach Filipa ewoluowała i rozkwitała.
Gdy Pągowski mieszkał w Nowym Jorku, został zaproszony przez Rei Kawakubo, fundatorkę i patronkę marki Comme des Garçons, by w 1992 r. został modelem w nowej kolekcji na pokazie w Paryżu. Rei nie chciała profesjonalistów – wolała ubrać w swoje odjechane kreacje ekstrawaganckich artystów. Siedem lat po tym zdarzeniu Rei zachwycona pracami Pągowskiego zaprosiła go do współpracy, nie pamiętając o tym, że mieli już wcześniej przyjemność współdziałać.
Dla damskiej kolekcji Comme des Graçons na rok 2000 na białych ubraniach Pągowski wymalował czarno-czerwone ekspresyjne oczy, kwiaty i usta. Kolekcja wzbudziła niesłychane kontrowersje, co bardzo odpowiadało Rei. Niedługo potem, w 2002 r., poprosiła polskiego grafika o zaprojektowanie logotypu dla jej marki. Ten pozornie pośpiesznie machnięty pędzlem znak szybko stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli.