W rogu ekranu i w przerwach między blokami muzycznymi przewijało się charakterystyczne logo stacji: MTV.
To było coś! Prosty znak, który delikatnie modyfikowano na przestrzeni lat. Logo MTV ewoluowało, zachęcało barwami i teksturami, mimo kolejnych zmian pozostając rozpoznawalnym i prostym w swojej formie. Zaprojektowało je studio Manhattan Design w 1980 r. Frank Olinsky, Pat Gorman i Patti Rogoff postanowili, że logotyp nie będzie miał swoich stałych, korporacyjnych barw. Modyfikacje pozostawili artystom, dzięki czemu znak żył swoim barwnym życiem przez długie lata, na stałe zapisując się w historii projektowania znaków.
Twórcy przełamali masywną literę „M” naśladującym napis na murze „TV”. To logo świetnie oddaje ówczesnego ducha stacji MTV, która łamała bariery i niosła w sobie ideę buntu. Stworzenie znaku, który koresponduje z graffiti, kolorowymi teledyskami, przeładowanym stylem lat 90. było według mnie strzałem w dziesiątkę!